Bekledigimden cok farkli bir kitap cikti. Yazim dili cok realist ve okurken yazarimizin gunlugu oldugunu dusunmustum. Kisa olmasi ve akiciligi ise okunmasini kolaylastiriyor. Yazar burda kendi hayatini Yozo karakteri adi altinda aktariyor. Psikolojik sorunu oldugu icin yasama uyum saglayamayan ve maske takarak yasayan Yozonun mazlum hayatini konu ediyor. Cocukluktan gelen insanli guldurerek, turlu saklabanliklar ederek insanlara yaranmasini, buyudukce yasadigi anksiyeteleri, yasadigi zenginligi, yoksullugu ve capkinliklarini anlatiyor. En depresif kitaplardan biri oldugu soylenen ve yazarin intiharindan once yazdigi son kitabidir. Yazim tarzini ve konusunu Kafkaya benzetiyorum. Uyum saglayamayan, depresif insanlar