"Bazen öyle anlar geliyor ki sahip olduğum her şeyin gözümde değersizleşmesini şok içerisinde izliyorum. Derin bir yutkunma, göz pınarlarına tırmanan o yanma hissiyatı, yarım kalacak zoraki bir tebessüm. Ne uğruna çabalıyorum bilmiyorum."
"Yalnızca ufak bir sohbetti, bana ne adımı
sormuştu ne de söylemişti kendi ismini,
fakat yıllardır dostmuşuz gibi çözüvermisti beni, çözülüvermiştim karşısında. Bana yalnızca ellerin güzel demişti, O'na kalbin güzel diyemedim."