Bütün maceralar aslında bir kendini arama , bulma hikayesi, diye geçirdi içinden. Oysa ben bu maceraya kendimi aramak veya bulmak için değil,kaybetmek için çıktım.
Kendimi evimde kaybedemezdim.
Kadınlar bütün acı gerçekleri bütün açıklığıyla görür ve hemen saklar. Öyle bir saklarlar ki sonra kendileri bile bulamaz. Ben de bunu annemden öğrendim.
Kişi hayatındaki en önemli kişinin kendisi, en önemli tanıklığın da kendi tanıklığı olduğunu fark edemezse hiçbir zaman hayatla ilişkisini doğru kuramaz.