Onurun kırılmadan yaşadığın her şey saygıyı, sessiz bir terk edişi hak eder. Gösteri göstere canını yakan ne varsa, karşılığı gürültülü bir terk ediştir. Yoksa yaşadıklarının tortusu kalır benliğinde, huzur vermez, yakanı bırakmaz. İçimde kendini öldürenlere bir mezar yeri bile vermiyorum demek tam da bu yüzdendir. Bu, bugüne kadar tokat atanlari uzattığım diğer yanağını gecikmiş bedelidir. Çünkü ödetmediğin her bedel, yüreğinden silinmeyen bir yara izidir.
İnsanım. Yanlış yollarda yürüyebilir, yanlış insanlara güvenebilir, yanlış kararlar verebilirim. Yine de kendim olmaktan asla vazgeçmedim. Kendimi olduğum gibi kabullenmekten ve iyileştirme çabamdan asla vazgeçmedim. Yanlış yaptığım her şeye sahip çıkıyorum çünkü en azından yanlış bir insan değilim.