Boş boş oturup çay içmeyi,kendimle ve dünyayla huzur içinde yaşamayı seviyorum.Bunu yapmak bana haberlerde, gazete başlıklarında ve hayatta ne olursa olsun her şey hallolacakmış gibi hissettiriyor. Oturuyorum ve kendim olmanın keyfini çıkarıyorum. Dünyayı ve düşüncelerimi izliyorum. Her şey yolundaymış gibi hissetmek için bir şeyin yapılmasına gerek yok, hiçbir şeyin söylenmesine gerek yok,huzurlu hissetmek için hiçbir yere gitmeme gerek yok ya da hiçbir şeyi geliştirmeme iyileştirmeme ya da çözmeme gerek yok.