Ş.

Ş.
@lavinya52
Memur
Lisans
ORDU
Ordu, 8 Kasım
3 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
Sabahattin Ali'nin de dediği gibi: “Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var…”
Edebiyat
Reklam
“Sevilmek iyi edermiş insanları. Ben hiç mi sevilmedim?” Leyla Erbil
Edebiyat
"Yüreğimde hiçbir şey yapamamanın boşluğu ve çok şey yapmanın yorgunluğu var." Ahmet Erhan
Şiir
"Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır."
Edebiyat
İnsanları sevmekten pek hoşlanmıyorum da. Sevdim mi de, ölmelerinden korkuyorum.
Edebiyat
Reklam