Ş.
Takip Et
Ş.
@lavinya52
Okur
Memur
Lisans
ORDU
Ordu, 8 Kasım
3 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
3
Kitap
23
Takip edilen
10
Takipçi
0
İnceleme
7
Alıntı
4
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Ş.
@lavinya52
·
Sabahattin Ali'nin de dediği gibi: “Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var…”
Edebiyat
Reklam
Ş.
@lavinya52
·
“Sevilmek iyi edermiş insanları. Ben hiç mi sevilmedim?” Leyla Erbil
Edebiyat
Ş.
@lavinya52
·
"Yüreğimde hiçbir şey yapamamanın boşluğu ve çok şey yapmanın yorgunluğu var." Ahmet Erhan
Şiir
Takip Önerileri
Ş.
@lavinya52
·
"Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır."
Kitabı okudu
Edebiyat
Güneşi Uyandıralım
José Mauro de Vasconcelos
Ş.
@lavinya52
·
İnsanları sevmekten pek hoşlanmıyorum da. Sevdim mi de, ölmelerinden korkuyorum.
Kitabı okudu
Edebiyat
Güneşi Uyandıralım
José Mauro de Vasconcelos
Reklam
Geri