Yıllar öncesinden okuduğum tekrar okuma ihtiyacı hissettiğim kitabım. İnsanın farkındalığı gelişmedikce, değişime kendini açmadikca, cevapları dışarıda aradikça neden neden sorularıyla boğuşuyoruz. Okurken gerçekten neleri kaçırmışım bunu neden uygulayıp hayatıma katmamışım dedim. Sonra ne kadar okusan da anlayacak farkındalığın da olması gerektiğini, bunun için de zamanla yaşanması gerekenleri bir bir yaşayıp o farkındalığın oluştuğunu hatırladım. Louise Hay harika bir yazar hatta ben şifacı olarak görüyorum. Çünkü çok büyük acılardan sonra kendini şifalandırmayı başarmış sonra insanlara ışık olmuş yüreği sonsuz sevgiyle dolu bir insan. Bu yüzden kendi içine bakma cesareti göstermek isteyenlere tavsiyemdir. Şifa olsun Atma Namaste
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
📚Basit çocuk ruhunda derinden derine bir şeyler değişiyordu: Hayata dair, hani içinde hepimizin bazen kederli, bazen neşeli köleler olduğumuz hayata dair, bazı gerçekleri kavramaya başladığını hissediyordu.🖋️