Acaba düğün şarkıcısı olsam daha mı iyiydi? Sadece İstanbul'da düğünlerde çalar, aşk baladları söyler, rock zırtapozluğuna bulaşmaz, uçağa binmez, otelde kalmaz, gelinin nedimeleriyle kırıştırır, onları evime atardım düğünden sonra. Kafamı sikeyim, ne çok çalıştım sanatçı olacağım diye. Düğün şarkıcısı olsaydım, onca yıl şarkı yapacağım, sanatçı olacağım diye sürünmez, yirmi yaşımda düğünlerin aranılan elemanı olurdum. Smokin giyerdim düğünlerde. Mmm, gelinin nedimeleri...
İbneler sanatta ve estetikte niye heterolardan kat kat iyi? Bunu kimse açıklayamadı. Heterolarda eksik olan ne acaba, ibnelerde olan? İbne olsaydım acayip bir sanatçı olabilirdim belki.