ela

ela
@leaxty
21/estj
"İnsan..bir damla kan ve bin endişe"
Reklam
"Dikkat et su varisi,"dedi bastıra bastıra. "Bazen çok sevgi de ölüme yol açar."
Sayfa 433
"Nezaket insanın içine,aldığı hasar kadar derinden işlemezdi. Aldığınız hasar ruhunuza öyle kötü bir leke bırakırdı ki ne kadar silerseniz silin çıkmazdı."
Sayfa 24
"Kötüye kıyasla daha çok güzel anım olmuş olsaydı,acaba yine de şimdi ki gibi insanlara güven duymayan,şüpheci bir insan olur muydum?"
Sayfa 24