Sinan Akyüz'den ilk okuduğum eser Şam'da bir Türk geliniydi.. İncir Kuşlarını aldıktan sonra bir süre okuma fırsatı bulamadım. Taa ki geçtiğimiz haftaya kadar :) Bosna savaşının bir aşk teması ile harmanlanarak anlatıldığı keyifle okuduğum, yeri geldiğinde içimi sızlatan satırlarda kapatıp kenara koyduğum, ama devamını merak ettiğim için dayanamayıp tekrar elime aldığım, açıkça söylemek gerekirse bolca hüzünlendiğim, mutlu bir sonla biten güzel bir kitap.. Akıcı bir dili, yerinde betimlemeleri bulunmakta, keyifli okumalar herkese
"Aşkın bütün halleri..
Tutkunun aklımızı ele geçirmesi..
Kötülüğün en güzel biçimi..
Kırılan umutlarımızın lezzetli kederi.." kısacası Ahmet Ümit'ten harika bir kitap..
Aşk KöpekliktirAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201217,2bin okunma
Yaşamın Ucuna Yolculuk, on günlük bir yolculuğu konu alıyor. Etkileyici dili ve betimlemeleriyle keyif alarak okuduğum ve cümlelerini sık sık anımsayacağım bir kitap..