İzlediğim belgeselde, küçük kız çöl hayatından bunalmış "İleride evlenip burdan gitmek istiyorum, musluktan su akan bir yere gitmek istiyorum" diyordu. Ben de gitmek istiyordum çoçukluğumda tulumbadan su çektiğim yerlere. İnsan nerde olursa olsun gitmek istiyor. İlk çağlarda, kabilesinden başka yerin yaşanılacak olduğunu bilmeyen çoçuklar değiliz artık. Muhayyilemiz, kabileye gelen ilk yabancı sayesinde genişledi. Sadece yeni hikayeleri dinlemedik onlardan, yeni yerleri de keşfettik. Artık sahip olduklarımızdan daha fazlasına kayıyordu gözlerimiz.