Heidegger'e göre, "İnsan, uzaklara özgü bir varlıktır; hep kendinden başka yerdedir." Bedeni orada lakin düşünceleri, kâlbi ve de ruhu başka yerlerde. Bu biziz. Öz vatanımızı, kendimizi harab ediyoruz. Sonra da kendi gerçekliğimizden kaçıp bin türlü hülyaya mülteciyiz.