Doğal ortamında katil balinalar asla insanlara saldırmaz. Taş balıkları on üç zehirli dikeniyle çok daha tehlikelidir. İş aslında kelimelerde bitiyor. Eğer katil balinaya arkadaş balina ismi verilseydi kimse ondan korkmazdı.
Yalnız olmak bir durumun ifadesidir. Etrafınızda hiç kimse olmaz, sadece siz varsınızdır. Bu iyi de olabilir, kötü de. Sizin kendi tercihiniz de olabir.
...
Ama yalnızlık çekmek asla bir tercih değildir. Etrafınızda olan veya olmayan kişilerle ilgili bir durum değildir bu. Tek başınızayken de yalnızlık çekebilirsiniz ama en kötü yalnızlık, bir oda dolusu insanın içinde hissettiğinizdir: Kalabalığın ortasında tek başınaymışsınız hissi yani.