Özlem DALGIN

Hayat bu ya, bizim dışımızda bir akışı vardır ! Bazen beklenmedik ya da zorlayıcı bir durumu kucağımıza bırakıverir. Ne kadar çaba sarf etsek de bu akışa müdahale edemediğimiz zamanlar olur. O otobüs bazen kaçar, o soğuk algınlığını tüm çabanıza rağmen kaparsınız. Bazı fırsatlar kaçar, bazı ilişkiler biter.Pilavın dibi tutar, planlarınız bozulur, bazı hayaller ertelenir...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimse beni sevmeyince kendi kendimi evlat edindim.
Alıntı
Mesele değil :)
Meseleri mesele etmezsek mesele kalmayacağı yanılgısını bir kenara bırakmak değişim yolculuğunun ilk adımıdır.
Alıntı
Ne güzel anlatmış :)
İyi ve kötü arasında "yeterince iyi" mavisi, Başarı ile başarısız arasında "deneyim kazandı" sarısı, Sevgi ile nefret arasında "kırgınlık" grisi vardır. Ve bir hayat tek renge mahkum olamayacak kadar çeşitliyken bir ömür iki uç ile anlaşılmayacak kadar ton içerir.