Aşırı sevilmek iyi bir şey değil.
Bağımlılık yapıyor, kurtulamıyorsun.
İşin kötüsü kurtulmak isteyip istemediğini de bilmiyorsun. Bu yüzden sürünüyorsun, yıllarca. Aşırı sevilmek insanı süründürüyor.
“Gerçeğin kuyusu bir cehennem,"..."Ömrümüz gerçeğin kuyusuna inmemek için mücadele etmekle geçiyor. Sen bu yüzden kendini başkalarının kuyusuna atıyorsun, ben bu yüzden başımı alıp gidiyorum. Kendi kuyumuza inip kendimizi tanımak istemiyoruz. Biliyoruz çünkü ne kadar aciz, zavallı, korkak, tiksindirici olduğumuzu. Ama bilmek istemiyoruz."
Sayfa 281 - İnsanın kendine dayanması imkansız.·Kitabı okudu