Özlem DALGIN

Aşırı sevilmek iyi bir şey değil. Bağımlılık yapıyor, kurtulamıyorsun. İşin kötüsü kurtulmak isteyip istemediğini de bilmiyorsun. Bu yüzden sürünüyorsun, yıllarca. Aşırı sevilmek insanı süründürüyor.
Alıntı
Reklam
Bilirsek nasıl dayanırız kendimize?
“Gerçeğin kuyusu bir cehennem,"..."Ömrümüz gerçeğin kuyusuna inmemek için mücadele etmekle geçiyor. Sen bu yüzden kendini başkalarının kuyusuna atıyorsun, ben bu yüzden başımı alıp gidiyorum. Kendi kuyumuza inip kendimizi tanımak istemiyoruz. Biliyoruz çünkü ne kadar aciz, zavallı, korkak, tiksindirici olduğumuzu. Ama bilmek istemiyoruz."
Sayfa 281 - İnsanın kendine dayanması imkansız.·Kitabı okudu
Alıntı

Özlem DALGIN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
26 günde okudu
·
2025 108. kitabı
Ayfer Tunç
8.2/10 · 6bin okunma
Hadi hep beraber bu cümleye ağlayalım :(
İnsanın kendi kanından canından varlıklarla doldurulmuş yalnızlığı en büyük tutsaklık.
Sayfa 194 - Can·Kitabı okudu
Alıntı
Dünya Ağrısı
"Hayat dediğin dünya üzerinde bir arayış. İnsan ne aradığını da bilmiyor işin kötüsü. Bulsan da bir bulmasan da... Belki pes etmek en iyisidir."
Sayfa 181 - Can·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam