Büş

Büş
@leniey
sonuç olarak yalnızlığa alışmak hem güzel hem de kötü bir şey.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
çünkü seviyorum diyen herkes sevmiyordur. ama gözlerinden sevdiğini okuyabildiğiniz biri,sizi sevmiyor olamaz.
sen onlardan olma. insanlar kötü olsa da sen iyi ol. çünkü günün birinde onlar kötülüklerinden kaybederken,sen iyi kaldığın için kazanmış olacaksın.

Büş

, bir kitabı okumaya başladı
Arda Erel
7.8/10 · 1.512 okunma
"Kimseyi incitmek istemiyorduk fakat herkesi memnun etmeye çalışarak en çok kaybeden de biz oluyorduk."