Asla anlamadığı, bana yanımda olmasının yettiğiydi. Gerisinin önemi yoktu. Bir şey yapmak gerekmiyordu. Onun yanımda olmasını istiyordum, o kadar, bir de kendimi güvende hissetmek.
İnsanın hayatındaki her şeyin değerini bilmeli ve her olaydan bir ders çıkartmalı...
Okurken ana karakterimize sinir olmamanız içten bile değil, tam tersi Maria isimli karakterede çok ısınıyorsunuz..