Ne olurdu? Birbirimize birkaç sene
sonra tesadüf etmiş olsaydık! O zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil
alırdı. O zaman sana tabi olur ve bundan zevk duyardım. Fakat şimdi, hiçbir
faydası olmadığını bile bile, yanlış ve manasız bulduğum şeylere oyuncak olmak, bütün sevgime rağmen imkânsız
Asla anlamadığı, bana yanımda olmasının yettiğiydi. Gerisinin önemi yoktu. Bir şey yapmak gerekmiyordu. Onun yanımda olmasını istiyordum, o kadar, bir de kendimi güvende hissetmek.