Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece
mutluluk değildi. Önemli olan yaşadığını, hayatın bir anlamı, bir değeri
olduğunu hissetmekti.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vıcık vıcık yüzeysellik yayan şu "kişisel gelişim" kitaplarının bağırıp durduğu "İstersen yaparsın!" sözü tam bir kandırmacaydı. İnsan ancak yapabileceğini isterdi, "istemek" kavramı, "dilemek" ten ve "hayallere dalmak'' tan farklı bir şeydi. Bedelini göze almakla, gereğini yapmakla ilgili bir şeydi
-Her iktidar adam öldürür mü?
+Evet! İktidar zulüm demektir. Hele denetlenmeyen iktidar.
-Peki, iyi insanlar iktidara gelirse?
+Öyle şey olmaz!
-Neden?
Acı bir gülümesemeyle açıkladı:
'' İyi insanlar iktidara gelemez, gelse bile iktidar onu bozar, zalim yapar.''