su ne garip bir nimet değil mi? Tadı yok, kokusu yok, rengi yok ama vücudumuzun en çok ihtiyacı olan şey, aslında hayatımızdaki bazı insanlarda öyle, görünüşte hiçbir etkisinin olmadığını zannederiz ama en çok ihtiyacımız olan kişidir.
Farkediyor muyuz? Hayatımızda Sahip olduğumuz her şey için kağıt parcasını bedel olara ödediğimiz gözüksede, tek harcadığımız şey zaman yani ömrümüzü geçirmek için bile ömrümüzden veriyoruz..