Sevmediğim insanlari puanlıyorum!! (10 npc level nefret demek)
1-Tssak gwctigimi anlayamayacak kadar her şeyi ciddiye almaya çalışan o güruh 9/10: sizin dünyaya olan bakışınız neden beni etkiliyor?! özgürlüğümü lekeliyorsunuz🖕🏻
2-Asssiri homofobik(ibibik)ler 9.3/10: ciddili bir tramvası olanlar dışında, bu tipler heterolarin haklarının savunulmasına bile karşı olduklarının farkında olmayacak kadar sığ görüşlüler, herhangi bir dogma bilgiyi saniyesinde kabul edebilme potansiyeline sahipler🫴🏻🧠
3-Asiri erkekci ya da aşırı kadinci olan cinsiyetciler 9.7/10: Ben bunlardan etimle kemigimle tiksiniyorum☠️🖕🏻Yok şu üstün yok bu üstün diye karar vermek size kalmisti zaten🙏🏻 Hitler üzümlü kekim bazen fikirlerimiz oldukça benziyor
4-Duyar kasarak dikkat çektiğini fark edince insanları aşağılamaya baslayanlar 9.8/10: Bu nasıl bir eziklik psikolojisidir sizin yerinize utanıyorum😭
5-Okuldaki fizikçi 10/10: senin öğretme kabileyetin olmadığı halde öğretmenlik yapmaya devam etmen yüzünden şuan neler çekiyorum bir bilsen..hakkım helal değil✊🏻🫡