"Kişinin topluma karşı gelecek yeteneği ve cesareti varsa, ortalama üstü olduğu ortadadır. Onu bırakmamak gerekir. Onu düzeltip bir artı değere çevirmek gerekir. Neden atasın ki? O zaman elinde yalnızca koyunlar kalır."
Kan ve çamur içinde gülüp inleyerek polis merkezinin koridorlarında aksak bir kibirle yürürken bir Neandertal fosiline benziyordu. Omuzlarında bir geyik ya da ayının cesedi olsa tam olacaktı.
Hint mitolojisine uzak olduğum için sanırım ısınamadım. Kurgusu bu kadar muhteşem olan hikaye ancak bu kadar yorucu anlatılabilirdi. Karakterleri kafada tam oturtmak mümkün değil. Neden greek mitolojisi varken hintlerin çay tabağı tanrısına kadar yazarsın be adam.