okudumm

okudumm
@levventnousportera
Elbette her birimiz , bir şişede geçiririz yaşamımızı.
Sayfa 222·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugün alabileceğin keyfi asla yarına erteleme .
Sayfa 109·Kitabı okudu
fakat acıdan ağlamıyordu.Yapayalnız olduğu ,dışlandığı , bu kayalar ve ay ışığından ibaret iskeletler dünyasında yalnız kaldığı için ağlıyordu .
Sayfa 145·Kitabı okudu
Bütün bunların anlamı nedir ?Niye hep birlikte iyi ve mutlu olamıyorsunuz ?
Sayfa 215·Kitabı okudu
İnsan mutluluk konusunu düşünmek zorunda olmasa , yaşam ne kadar eğlenceli olurdu .
Sayfa 182·Kitabı okudu