Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı?Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması...İçimizdeki şeytan pekte kurnazca olmayan hir kaçamak yolu...İçumizde şeytan yok...İçimizde aciz var...Tembellik var.İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkünç bir şey; hakikati görmekten kaçmak itiyadı var...