Bu yeni yakınlaşmanın doğurup doğurabileceģi tek şey pişmanlık, diyorum kendime; ee, pişmanlığın ne hayrı var? İnsana hiçbir şeyi geri getirmez ki.Bizim kaybettiğimiz şeyin telafisi yok.
"Haklısınız aşk kadınlar için önemlidir
Kimileri gerçekten inanır. Onun sefasını sürmekten çok cefasını çeker, kimileriyse aşkı kullanarak erkekleri istedikleri gibi yönetir..."