Leyla Yıldırım

Leyla Yıldırım
@leylaa_27
Ne için varsan; o’nun için yaşa
Ve her bir insan doğup ölsün diye değil güzel yaşasın diye yaratılmıştı …
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Her şeyin bir sonunun olması anlamlı kılar yaşamı. Ölmek için değil, anlam bulmak için doğar insan.”
Halbuki bütün dünya insanlar için, bütün insanlar birbirleri için varlar…
Bazen en yakındaki en uzak olur, en uzaktaki de en yakın gibidir. İnsanın en bilmediği kendisine en yakın olandır , en bildiğini sandığı da en uzaklardakidir .