Leyla Yıldırım

Leyla Yıldırım
@leylaa_27
Ne için varsan; o’nun için yaşa
Düzenim bozulur , hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme . Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını ?
Sayfa 160·Kitabı okudu
Reklam
Kitaplara “servetim” diyen birinin içinden kötülük çıkma ihtimali düşük geliyor bana. Göreceksiniz bir gün genetik bilimi yeteri kadar ilerlediğinde kitap sevdiren genlere kötülük genlerinin teknik olarak aynı vücutta bir arada bulunmasınının imkânsızlığını kanıtlanacak .
Sayfa 107·Kitabı okudu
Bir insanın hayatının en güzel anı , başka bir insana hayatının en güzel anını yaşatmak olabilir .
Cebinde çok parası olan değil, güzel hikâyeler biriktirmiş insanlar zengindir. Kanadı yanacak bile olsa , güneşin ateşine vurgun olduğu için kendini yakan kelebekler değil, kabuğunu kırmaya cesaret edemeyenlerdir deli .