Kitaplara “servetim” diyen birinin içinden kötülük çıkma ihtimali düşük geliyor bana. Göreceksiniz bir gün genetik bilimi yeteri kadar ilerlediğinde kitap sevdiren genlere kötülük genlerinin teknik olarak aynı vücutta bir arada bulunmasınının imkânsızlığını kanıtlanacak .
Cebinde çok parası olan değil, güzel hikâyeler biriktirmiş insanlar zengindir. Kanadı yanacak bile olsa , güneşin ateşine vurgun olduğu için kendini yakan kelebekler değil, kabuğunu kırmaya cesaret edemeyenlerdir deli .