Ama bu yaşlı halimle endişelenmiyorum.Ruhlarımız onlara musallat oluyor,medeniyetimiz ilgilerini çekiyor.onları köklerinden yakalayacağız. Uzun Inuit yaşamım boyunca gücün sessiz birşey olduğunu öğrendim. Bize aktarılanın -tıpkı ezgiler,çocuklar gibi-içimizden geçip gittiğini,sonra daonu özgür bırakmamız gerektiğini anladım.
Carl Sagan’nın “İnsanlardan çok daha fazla sayıda gökada barındıran bir evrenin unutulmuş bir köşesinde saklanmış bir gökadanın içinde kaybolmuş sıradan bir yıldızın önemsiz bir gezegeninde”yaşıyorduk