Leyla

Leyla
@leylakorkma
Kaybolmak Gözlerimden yanaklarıma düşüyor hüzün damlaları, İnsan kaybolmayı dener mi kendi içinde?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aklı ve mantığı ele geçiren, aynı zamanda akla ve mantığa sığmayan bir duygunun içindeyim.geriye bakarak gitmeye çalışıyorum.kırık bir umut taşıyorum.Aklım sende kala kala senden gidiyorum.insan yarısında terk ettiği filmin sonunu merak eder mi? Ediyorum.
Fakat hayatındaki eksik şeyi yerine koymak sandığı kadar kolay olmayacaktı...