Bir söz okumuştum: Sorumlu olmayan, sorunlu olur. Gerçekten de sorumluluk almak, insanın ruhuna iyi gelen bir şey. Bir duvar yazısında da şöyle bir ifade yer alıyordu: Yedi yaşından sonrası sarmadı. Bu aslında sorumluluk bilinciyle ilgili çok şey anlatıyor. Yedi yaşına kadar hiçbir yük taşımadan yaşayan biri, bu yaştan sonra sorumluluk alması gerektiğinde hayattan keyif almamaya başlıyor. Oysa sorumluluk alsa, hayat ona lezzet vermeye başlayacak.
Sayfa 35 - Tukuvaz Haberleşme ve Yayıncılık A.Ş