Kitabın konusu çok güzel, yazarın değindiği konu genç yaşlı tüm ülkenin vatandaşlarını ilgilendiren bir konu fakat kitabın arka kapağında 11 12 ve 13 yaş için olduğu yazıyor ama kendi öğrencilerimi düşündüğüm zaman o yaş grubu için biraz süslü, anlaşılması zor bir kitap olduğunu düşünüyorum, evet soyutluk algısı çocuklarda o yaşlarda gelişmeye oturmaya başlıyor ama yine de çocuklar için fazla ağır bir dil kullanılmış, sanatsal söyleyişler ağır basıyor. Ben beğendim ama hitap ettiği yaşı göz önünde bulundurunca puanım 5 olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İsmail Bağırtlak ile sosyal medya aracılığı ile tanıştım, yazdığı kısa ama çarpıcı yazıları uzun süre takip ettim ardından kitabını alıp okumaya karar verdim ve adeta büyülendim. Hem bu kadar çok bilgiye nereden ulaştığını ve nasıl bu kadar güzel derlediğini sorguladım hem de elimden bırakamadım. Sıkılmadan okuyacağınız bilgi yüklü, sürükleyici bir hikaye umarım yazar en kısa zamanda yeni bir kitap çıkartır.
Her zaman kötüler mi kazanır diye bir kere daha sorduğum, sorguladığım bir kitap oldu. Içim bir kere daha burkuldu. İyiler, iyilikler, güzel yürekler hiç saygıyı hak etmez mi bu dünyada??
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,5bin okunma
Akıcı, sürükleyici bir hikaye sadece sonunu bekleyin şaşıracaksınız... Merhametle katlanamamanın, sevgiyle acının bir arada olduğu herkesin okuması gereken, okunduğuna değecek bir kitap...
Çok akıcı bir hikayesinin olduğunu ve bana bir şey kattığını söyleyemem sadece son bölümde içimin ufacık ürpermesine sebep olduğu için 3 veriyorum o kadar.