nahif bir okur

Hasretim soğuklara, belalarına...
Sayfa 112·Kitabı okudu
Reklam
ölümüne refaket edecek olduğum, ölümüme refaket edecek olan, tanıdım sen o'sun! Evin evim, yüreğim yüreğin. Ben seninim, sen de benim.
Yad kaçıyor di mi? Çok öskedim seni. ........ sesini öskedim örneğin. Yüzünü, şeytan çocuk gülüşünü, öfkeni, yeryüzünü ve kaskatı canımı ısıtan varlığını. Şükür varsın.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Anılara gelince, zaten yaşamamı onlara borçluyum. Onlarsız edemeyeceğim besbelli " Aydım yarı gecede."
UNUTAMADIĞIM ................................... Gitmek, Gözlerinde gitmek sürgüne. Yatmak, Gözlerinde yatmak zindanı. Gözlerin hani? .....................................