Hayao Miyazaki de rüzgar yükseliyor filmini yazarken bu kitaptan esinlenmiş,bu arada o filmi de izlemediyseniz izleyin kesinlikle.Bu kitaba biraz şaşırdım çünkü genelde japon klasikleri hep bir depresiflik,huzursuzluk,intihar düşünceleri oluyor ama bu kitap o kadar huzurluydu ki. Kitaptaki betimlemelere hayran kaldım resmen kendimi Japonya'da o kulübede yaşıyormuş gibi hissettim ve arada Google'da bahsedilen yerleri arattım. 80 sayfalık düz normal iki tatlı aşığı anlatan,kendinizi resmen Japonya'nın doğasının içinde bulduğunuz tatlış bir kitap