Bu yazarın eserlerine bayılıyorum zaten Yunan mitolojisini çok güzel kurgulayarak bize sunuyor bu eseri de gayet akıcı ve güzeldi.Kitap bir öykü kitabı ve resimli bir kitap ,çizimlerine BA YIL DIM mükemmel ötesi çizimler vardı.70 sayfalık ince bir öykü zaten aşırı bir olayı yok ama genel olarak Vibe'ı hoştu.Bazi kısımlarda kafam karıştı sadece o da olay çok derinlemesine islenmedigi için zaten bir öykü kitabı sonuçta roman değil.Ama bence okunabilir.