nisa

yabancı gibisin miyop gözlerin kısık bana ait ne varsa seni korkutuyor sana ait ne varsa hiçbiri benim değil belki ölmek için hakkımı kullanıyorum belki gelmem gelemem beş dakika bekle git
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sen istinye'de bekle ben burdayım içimde köpek gibi havlayan yalnızlığım belki gelmem gelemem beş dakika bekle git çünkü ben buradayım karanlıktayım
oksijeni eksik başka bir gökteyim başka bir karanlığa kan veriyorum
rüzgâr dudaklarımı kesiyor şimdi git on beş yıl önce gel yalnızlar sokağında bekliyorum tırnak uçlarımdan kan sızıyor kan burun deliklerimden sızıyor bütün camlarım kırılmış yorgunum
Bu hayat size sevmenin yeterli olmadığını sevilmenin de gerekli olduğunu hatırlattığında artık eskisi gibi olamıyor insan. Ne o saf duyguları kalıyor ne de sevginin her şeyi yenebileceğine inancı.