Uzun zamandır bu derece kaliteli bir polisiye-gerilim kitabı okumamıştım.Craig Russell, çevrilen tüm kitaplarını okuduğum çok beğendiğim bir yazar, yalnız bu kitabında zirve yapmış. Özgün hikayesi, anlatımı ve kurgusuyla beni çok etkiledi, öyle ki kitapda geçen her karakterden şüphe duyar oldum ve sonuna kadar heyecanla okudum.Filminin de çekilmeye başlandığını duyduğum bu eseri polisiye-gerilim severler mutlaka okumalı derim.