Başlamamla bırakmam bir oldu.Bunun sebebi de bir polisiye kitapta sevmediğim ne kadar unsur varsa bu kitapta bulunması.Örneğin katilin baştan belli olması, katilin cinsiyetinin seri katillerle bağdaşmaması yanı mantık dışı olma, baş dedektife ısınamamam, sığ karakterler ve düşük edebi anlatım.Bu yüzden pek tavsiye edemiyorum.