Çok beğenerek keyifle okuduğum bir seri.Karakterler oldukça güzel yansıtılmış, herşey dozunda, esprili anlatımı da önemli bir artı.Serinin 2.kitabında biraz düşüş hissetmiştim ama burada telafi etmiş.
Yazar iskandinav polisiyesinin beğendiğim yazarlarından.Serinin daha önce iki kitabını okumuştum.Bu kitap da diğerleri gibi kolay okunuyor ancak bende pek heyecan uyandırmadı diğerlerine göre biraz sönük kalmış.
Kutup SoğuğuArnaldur Indridason · Doğan Kitap · 2015100 okunma
Yazarın okuduğum ilk kitabı.Karakterlerin başarıyla yansıtıldığı, anlatımı ve tasvirleriyle dikkat çeken bir kitap.Tek beğenmediğim husus konusunun pek ilgimi çekememiş olması. Ama bu durumu da serinin diğer kitaplarında telafi eder diye düşünüyorum.
Yüz KarasıJonathan Holt · Yapı Kredi Yayınları · 2013108 okunma