Öncelikle yayınevini hazırlamış olduğu cezbedici kapaktan ötürü kutlarım.Yorumlara bakıp ona göre alırım dediğim kitabı anında aldırttı bana.Kitaba gelince tüm dünyaya yayılan ve insanlığı yok eden bir salgın gibi bir şey ve bir grup insanın dayanışma halinde bu durumla mücadelesini konu alıyor. Konu artık yavaş yavaş klasikleşmeye başlasa da benim sevdiğim tarz.Hikaye kitabın ortalarına doğru özellikle Gary adlı karakterin de eklenmesiyle heyecanlı bir hal alıyor ve sonrasında kitabın nasıl bittiğini anlamıyorsunuz.Finali de bir çok farklı şekilde olabilirdi ama bence tatmin edici, tavsiye ederim.