Alman yazarlar psikoloji-gerilim alanında oldukça başarılı. Wulf Dorn, Sebastian Fitzek gibi yazarlar bunun en güzel örnekleri.Her ne kadar yazarın bir düşüş yaşadığını düşünsem ve bu kitabının okuduğum dört kitap içerisinde en son sıraya koysam da yine gayet okunabilir ve gizem dolu bir kitap olmuş.Ancak kendisinden daha bomba kitaplar bekliyoruz açıkçası.