Evet enteresan bir kitap ve yazar çok önemli bir konuda bir mesaj veriyor ama ben halen ilk üç kitabınındaki gerilimi (psikiyatrist, şizofren, oyunbaz) özlüyorum.
Zorlukla bitirebildiğim ve pek beğenmediğim bir kitap oldu açıkçası.Oldukça fazla karakter var ve birbirine karışıyor.Yazarın diğer kitabının daha güzel olduğuna dair yorumlar var keşke onu okusaymışım.
Yorumlarda belirtildiği kadar iyi bulmadım.Psikolojik gerilim tarzında bir Wulf Dorn düzeyinde değil bence.Belki sonraki kitapları daha başarılı olabilir.