Peş peşe üç tane psikolojik gerilim tarzında kitap okudum.(Sebastian Fitzek - Kıymık, Arno Strobel - Koğuş, Federico Axat - İyi Adam) En iyisi buydu diyebilirim. Sürükleyici bir kitap ve merakla okunuyor.Konusu da enteresan.Değişik bir kitap okumak isteyenlere tavsiye ederim.
İyi AdamFederico Axat · Domingo Yayınevi · 2017511 okunma
Terapi kitabı daha çok hoşuma gitmişti ama bu kitabı da okunabilir.Psikolojik gerilim tarzında çok alternatif yok Sebastian Fitzek'de bu alanın iyilerinden.
Yazarın ilk kitabı olmasından kaynaklı bazı garipsediğim şeyler olsa da fena sayılmaz.Türünün çok daha iyi örneklerini okudum ama yazarda da bir pırıltı var serinin devamında daha başarılı eserler görebiliriz.