Sena

Ölmem sana acı verecek olsaydı eğer, o zaman ölmezdim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Yeryüzündeki her şeyin ömrü sınırlıdır, ilelebet var olacak bir şey insan elinden çıkamaz. "

Sena

, bir kitap okudu
Puan vermedi·69 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Sayfa 69·Kitabı okudu
...- hiçbir yere tutunmadan, hiçbir yerde köklenmeden, akan suyun üzerinde kayar gibi yaşıyordum ve bu soğuklukta ölü, cesedimsi bir yan olduğunu gayet iyi biliyordum; gerçi henüz çürümenin kötü kokan soluğu hissedilmiyordu, ama umarsız bir donukluk, acımasız, soğuk bir duygusuzluk yerleşmiş, yani bedensel anlamda gerçek ölümün ve çürümenin dışarıdan da görüldüğü aşamanın eşiğine gelmiştim.
Sayfa 9·Kitabı okudu