Bazen kendimize bir başkasının gözünden bakmak bizi olumlu etkiler. İçinde bulunduğumuz ve büyüdüğümüz şartlar yüzünden kendimize objektif bakamayız. Bu yöntem bu açıdan faydalı olabilir.
Bazı insanlar bazı insanları işi bitene kadar yanında tutar ve bu gayet insanidir. Buna alınmayın ve gücenmeyin! Çünkü insanın mayasında çiğlik de vardır.
Bastırılmış öfkeyle devam ettiğiniz ilişkileriniz, bardağın son damlası geldiğinde taşar ve çoğunlukla ya yanlış zamanda ya da yanlış kişide açığa çıkar.