Hayatımda ilk kez yazgısını öngöremediğim biriyle karşılaşıyorum. Yaşam yolları açık kalan biri. Tertemiz ve olasılık dolu biri. Kendi kendine, “Evet, evet, Yoko’nun büyüdüğünü görmek istiyorum,” diyorum.
Ama eğer evrenimizde henüz olmadığımız şeyi olma olasılığı varsa… Ben bu olasılığı yakalayabilir miyim? Kendi yaşamımı babalarımınkinden farklı bir bahçe haline getirebilir miyim?