yağmur

yağmur
@lilsmoon
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İşe bak sen gözlerin de burda Gözlerinin ucu da burda yaşamaya alışık İyi ki burda yoksa ben ne yapardım"
Sayfa 16
“Bir dostun varlığı güzel bir şeydir; fakat bir dosta ihtiyaç duymadan yaşayabilmektir önemli olan.”