sadbutinbed

sadbutinbed
@liltiger
"Yanımda yürüyordun Milena, bir düşünsene, yanımda yürümüştün."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Seni Seviyorum demedi ama, şöyle bitirdi mektubunu; Kanadından öpüyorum, kalbimin kuşu."
..şu an sadece kendi hastalığım ve sağlığımla ilgiliyim ama ikisi de sen demeksin...
Ama ben seni kaybedersem hiçbir şeyim kalmaz, adım bile kalmaz çünkü onu da sana verdim. Bu yüzden sana karşı bağımsızım çünkü bağımlılığım bütün sınırları aşıyor... Sen benimsin ve her şey çok güzel ya da seni kaybedersem geriye hiçbir şey kalmıyor. Ne kıskançlık kalır, ne üzüntü, ne de korku. Böyle bir insana bağlanmak korkunç bir şey, benim de korkum bu yüzden... İşte tam da bu yüzden en başından beri senin o tatlı yüzüne kutsal bir güzellik karışıyor.
Sayfa 263 - Fark Yayınları·Kitabı okudu
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2009 3. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 10 Ekim 2009 00:00
Sevgili Milena, Sana bu mektubu ruhlar aleminden yazıyorum.Ya da kulağına hatta yüreğine fısıldıyorum diyelim. Bildiğin gibi ben öleli 3 sene oldu , neden bu kadar beklediğimi soracak olursan sebebi basit. Burada işler pek dünyadaki gibi değil, önce her fani gibi verilmesi gereken hesaplarımla meşguldüm.Asıl hesap kıyametten sonra görülecek olsa da bazılarımız için ölünce başlıyor. Bu süreç bizim gibi okuyan yazan kişilerde biraz uzun sürüyor, kalem deyip geçme.. Sorumluluğu olduğunu bilirdim ama ölünce daha iyi anladım. İlk bir yılım böyle geçti. İkinci yılım ise benden önce ölen bütün akrabalarımla tanışma ,konuşma, muhabbet faslıydı. Bir görsen herkes nasıl yolumu gözlemiş, bizim çocuk ne güzel ne vicdanlı adam diye hep övünmüşler buradan dünyaya bakıp bakıp. Üçüncü yılım ise benim için bambaşkaydı. Gelmiş geçmiş büyük yazarlarla tanıştım, tabi hep dünyadan konuştuk. Meğer bizim burun kıvırdığımız dünya hayatı, kısacık oluşuyla ve tam da bu nedenle biricikliğiyle ne de kıymetliymiş. İnsan bazı şeyleri ölmeden anlayamıyor. Kimlerle tanışmadım ki, Dostoyevski başta olmak üzere beş bin yıllık filozoflara kadar. Detaylara giremiyorum üzgünüm, katı kurallar var. Sen henüz dünyada olduğun için fazla bir şey anlatamam, gelince kendin görürsün. Sanırım seni ölene dek yeni acılar bekliyor olacak, sabretmekten başka çaren yok. Bütün bu söylediklerim asıl söylemem gereken şey için bir giriş. Nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum, söylemesi bir ölüye bile öyle ağır geliyor ki, hele de sen henüz hayattayken. Yani ölmüş olsan belki işim daha kolay olurdu, beni anlayabilirdin. Milena! Aramızdaki her şey çok büyük bir yalandı. Aslında ben bunu dünyadayken de seziyordum ama burada apaçık anladım, anlamak ifadesi hafif kalır gerçi. Bana bildirildi, sözsüz ve kelimesiz
Sevgili MilenaFranz Kafka · Say Yayınları · 201665,9bin okunma