Seval

Seval
@limonlu_midye
Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku 🕊
Herkesin dünyasının farklı ve eşsiz bir rengi vardır. İnsanların dertlerini, üzüntülerini, birbirinden çok farklı sorunlarını paylaşırken, yeni dünyalar keşfetmek, yani bu paylaşım, bu katılım, bu armoni, bir başkasını anlamak, onu yaşamak gibi oloğanüstü bir duygu yaratır insanda. Bu da yaşamın en gerçekçi tariflerinden biri değil midir ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anneleri tarafından sevilmediklerini düşünen çocuklar, kendilerini sevmek, başkalarının da onları seveceğine inanmak ve başkalarını sevmek gibi temel güven duygusunu geliştiremezler.
Yalnızlık insana göre değildir. İnsan ruhu yalnızlığa hep isyan etmiştir.
Hepimiz kendi dünyalarımızın hapisanesinde, vazgeçemediğimiz düşünce ve duygularımızla tutsaklığımızı yaşarız.
Geçmiş geçip gitmiş bir şey değildir. Geçmiş şimdiki zamanın içinde yaşar..