Ah!.. Sizi ilk gördüğüm o günden sonra yaşadığımı anlıyordum. Sanki senelerden beri görmediğim tanıdık bir ruhla karşılaşmıştım ve o anda yanınızdan hiç ayrılmamak istiyordum.
Ben isterdim ki... O benim ruhumun gıdası, kalbimin arkadaşı olsun. Bütün varlığımı bir sevda şiiriyle okşasın. Halbuki hayal kırıklığıyla dolu bir yokluk içinde ezildiğimi görüyordum.