📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben baharları değil kışları sevdim, bitmeyecekmiş gibi duran uzun gecelerin hatırına. Karanlığa mermi hızında sıktığım şiirleri sevdim, ayrılığı, özlemi ve aşkı anlatan.
Hedeflerim vardı gerçi; ama, güç yoktu, dediğim gibi. Bu durumda geriye tek bir şey kalıyordu. Geçmişte yaşadığım hayal kırıklarını, meze yaparak rakı içmek. Sarhoş olmak ve sızmak.